Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 47
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 807576074 -414194940
2012 Читатель как субъект и объект в рекламно-художественном дискурсе Chulanova, Halyna Valeriivna Article 850923326 386289154
2008 Реклама як особлива форма комунікативної технології Chulanova, Halyna Valeriivna; Віхтенко, О. Conference Papers 5162028 2588445
2011 Прагматико-комунікативні параметри рекламних текстів (на основі англомовної реклами книжок) Chulanova, Halyna Valeriivna; Дереза, Наталія Олександрівна; Дереза, Наталья Александровна; Dereza, Natalia Oleksandrivna Conference Papers 250202816 104196363
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 47908340 8737500
2009 Образ читача як один із антропоцентрів художнього твору Chulanova, Halyna Valeriivna; Дігтярьова, І. Conference Papers 398212423 502217996
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 1282878317 1282878746
2013 Лексико-стилістичні засоби вираження емоцій в англомовних та україномовних рекламних текстах-відгуках (на матеріалі книжкових інтернет-магазинів amazon.com та bookclub.ua) Chulanova, Halyna Valeriivna; Лук'яненко, А.О. Conference Papers -465251847 437552897
2006 Особливості перекладу реалій-американізмів як носіїв національного колориту Chulanova, Halyna Valeriivna; Подвезько, К. Conference Papers 869219 1092304